דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התפתחות האדם 

מאת    [ 23/11/2010 ]

מילים במאמר: 1921   [ נצפה 3348 פעמים ]

התפתחות האדם

כל אדם באשר הוא אדם מי שמניע אותו ומביא אותו לתפארתו זאת נשמתו, נשמת כל אדם ואדם היא נשמת האדם הראשון. השאלה היא: "מי ראה את נשמתו שנאמר: ולא יראני אדם וחי"?....

הצדיקים שכתבו את פרקי אבות שאלו שאלה וענו עליה: "איזה היא דרך שיבור לו האדם?...תפארת לעושיה ותפארת לו מן האדם"...

התורה מראה לנו שנאמר: "ויברא אלהים את האדם"...

מכאן אנחנו למדים שהאדם צריך ללכת עם כל מעשיו מול אלהים שלו, ואם יראה את אלהים ויישאר שפוי, אלהים יראה לו את עולם הבריאה במילת "ויברא" שזאת היא נשמתו...מכאן שמעשיו נקראים התורה שבכתב ונשמתו שנקראת התורה שבעל פה ושניהם אחד...שנאמר: "ויקרא יעקב שם המקום פניאל, כי-ראיתי אלהים פנים אל-פנים, ותנצל נפשי"...(בראשית ל"ב פסוק ל"א).

המלאכה היא קשה מאוד שנאמר: "התורה תינתן רק ליחידי סגולה, שנאמר על משה רבנו – עבד נאמן"...כדי לקבל את מודעות משה רבנו, שהיא נקראת "בינה" – אלהים חיים נשמה. צריך לחוות ולדעת בדעת את הכתוב שנאמר:

"ויותר יעקב לבדו, ויאבק איש עימו עד עלות השחר"...(בראשית לב פסוק כה)

"ויאמר: לא יעקב יאמר עוד שמך, כי אם-ישראל, כי שרית עם-אלהים ועם אנשים ותוכל"...(בראשית לב פסוק כט).

"ויאמר לו אלהים: שמך יעקב?...לא יקרא שמך עוד יעקב, כי-אם ישראל יהיה שמך, ויקרא את-שמו ישראל"...(בראשית לה פסוק י).

מהכתובים האלה אנחנו רואים שישנו צופה ונצפה.

שאלה

מי הצופה שמספר לנו ביום ההוא את הנעשה?...

התשובה

הנצפה, דהיינו, אדם שחווה את החוויה הזאת ויצא בשלום מן החוויה הזאת שנאמר: "ותנצל נפשי".   

שאלה

מה קיבל יעקב (כל אדם עלי אדמות קיים בגופו יעקב, שהוא קו האמצע, שהוא עמוד השדרה) עקב זה שעמד במשימתו?

תשובה

את מודעות ישראל.

שאלה

מה זאת מודעות ישראל?

תשובה

כאשר יעקב היה בהתחלת שמו שהיא האות יו"ד, שהיא חכמה, שהיא האות הראשונה בשם הקדוש יהוה, שהיא ספר בראשית בחמישה חומשי תורה. כך שנשתמש בשלושת האותיות הנוספות שהם: "עקב" אפשר לאמור: עקב המעשים שעשה בחכמתו עמד ונלחם עם אלהים ואנשים, וכאשר מעשיו עמדו במבחן קיבל את מעשיו שעשה בחכמתו שהם נקראים "יעקב" ואת סוף התורה שגם היא מתחילה באות הראשונה משמו יו"ד שהיא – ישראל. כך שכאשר  קיבל את סוף התורה "ישראל" ראה את התחלת התורה שהיא שמו יעקב בראשית. שעל כן נאמר: ראשו (בראשית) סופו (ישראל) סופו (ישראל) ראשו (בראשית). שעל כן משמעות המילה ישראל היא.

ישראל = ישר אל = מי שמראה את מעשיו לאלוהיו עד היום הזה, דהיינו, מקורב 20% למשפט "ואהבת לרעך כמוך" יכול לקבל את המהות העמוקה יותר של המילה ישראל.

ישראל = לי ראש = אדם שמחובר ראשו לגופו וגופו לראשו בחכמתו שנאמר: "אשה עטרת בעלה" הוא אשר כתב את התורה שירדה מסיני שנאמר: "באצבע אלהים נכתבה התורה"...ואותו אלהים הוא אשר אמר ליעקב שמך יקרא ישראל.

זה היה ביום ההוא, ומן היום ההוא עד היום הזה כל באי העולם הזה הפכו את התורה לקרדום לחפר בה, שעל המצב הזה אמרו ביום ההוא שני בניו של יעקב: "שמעון ולוי" שנאמר: "ויאמרו: הכזונה יעשה את אחותנו" (בראשית לד פסוק לא). הרי אחותנו עליה אמר אברהם אבינו: "וגם-אמנה אחותי בת-אבי הוא אך לא בת-אמי, ותהי לי לאשה" (בראשית כ פסוק יב). שעל המצב הזה רבי שמעון בר יוחאי אמר: "בודדים הצדיקים שיצאו מהיכל חסד שנקרא אברהם אבינו מחייה המתים". וזה מביא אותנו לשאלת השאלות:

"האם העולם הזה יכול לקבל את הגמר תיקון שהיא נשמת אברהם אבינו מחייה המתים כאשר כל באי העולם הזה עשו את אשתו שרה אימנו כזונה "?...

"הכיצד יכולים באי העולם הזה לקחת את דין-ה (דינה –המלכות -הגוף) ולמכור אותה בכסף כדי לשרוד בעולם הזה"?...

"ויאמר: לא יעקב יאמר עוד שמך, כי אם-ישראל, כי שרית עם-אלהים ועם אנשים ותוכל"...

ספרי "מלחמת הרוח בחומר" מראה לכם את המלחמה של היום ההוא ביום הזה...כאשר הרוח היא רוח הטומאה של אלהים אחרים והחומר הם האנשים שיצרה רוח הטומאה, כך שלכל זה קוראים במילה אחת "עשו", כך שזאת לא מלחמת "דון קישוט". כך שמי שרוצה לצאת מהטומאה לקדושה זאת הפרשה "וישלח" מוציאה את העולם הזה מעבדות לחרות כאשר מונח לפניכם שלושה ספרים.

הראשון – פרשת וישלח שכתובה בחמשת חומשי תורה.

השני – ספר הזוהר שמפרש את הפרשה ולהתמקד מפסוק ע"ה עד קט"ז.

השלישי – מלחמת הרוח בחומר שמראה את החוויה שלאחר מכן את כתיבת הספר והכתובים.

איך מתאר את זה המדע ביום הפרשה?...

לראשונה: מאיץ החלקיקים לכד "אנטי-חומר"

 

לכל חומר ביקום יש אנטי-חומר, תמונת המראה שלו בעלת מטען הפוך. מדענים ממאיץ החלקיקים בז'נבה מדווחים כי הצליחו לייצר ולשמר לזמן קצר מאוד את האנטי חומר של מימן

 

סוכנויות הידיעות

פורסם: 

18.11.10, 07:42

 

פיזיקאים במרכז האירופי למחקר גרעיני (CERN) מדווחים כי הם הצליחו ליצור וללכוד אנטי-חומר הוא אחת התעלומות הגדולות ביותר של המדע המודרני. כך מסרה סוכנות הידיעות "רויטרס".

 

במאמר שהתפרסם בכתב העת המדעי הנחשב Nature, הודיע CERN, כי המרכז הצליח לייצר אטומים של אנטי-מימן (כלומר, האטום הנגדי של מימן) בתוך ריק והצליח לשמר אותם במשך כעשירית שנייה. "לאורך זמן ארוך מספיק על מנת לחקור אותם" – כך לשון ההודעה.

 

אנטי-חומר?

 

הפיזיקה בימינו מניחה כי לכל חלקיק – פרוטונים, אלקטרונים, נויטרונים – קיים חלקיק נגדי, מעין תמונת מראה. כך למשל החלקיק הנגדי של האלקטרון הוא הפוזיטרון שנעשה בו שימוש בטכנולוגיות הדמאה ברפואה גרעינית (PET).

 

"האנטי-חומר" מורכב מכל אותם אנטי-חלקיקים, והמדענים מנסים ללמוד את טבעו ולהבין מה עלה בגורלו במהלך תהליכי ההתפתחות של היקום.

 

בעבר הצליחו מדענים לייצר אנטי-חומר אולם לא הצליחו לשמר אותו בעקבות המגע עם החומר "הרגיל".

 

בניסוי שנערך עתה נלכדו 38 אטומים של אנטי-מימן לפרק זמן כזה שיאפשר למדענים לנתח את התופעה. כעת מקווים ב-CERN כי המידע שיתגלה יסייע לגלות מה קרה לאנטי-חומר ברגעים שלאחר המפץ הגדול שיצר את היקום.

 

"מסיבות שאיש לא מבין עדיין, הטבע פסל את האנטי-חומר", אמר ג'פרי הנגסט, דובר ניסוי "אלפא". "הדבר מעורר בנו השראה לעבוד קשה יותר על מנת לגלות: אילו סודות טומן בחובו האנטי-חומר"?...

 

התשובה קלה.

 

שם המשיח, שהוא אנטי חומר שנאמר: "המשיח רכוב על חמור"...אל תקרא חמור אלא חומר – יינון שמו. וזה הוא סוד המשפט: "ורוח אלהים מרחפת מעל פני המים".

 

"תינוק שפוחד מחושך אפשר להבין, בוגר שפוחד מהאור טרגדיה"...

 

שעל כן:

 

הדת – שנאמר לה: "כל הדוחה משיח כופר בתורה ובמשה רבנו" - הם דוחים.

 

המדע – שנאמר לה: "כלל ופרט וכלל אי אתה דן אלא כעין הפרט" – הם דוחים.

 

דעו - פרוטונים, אלקטרונים, נויטרונים...אלא כינויים שהמדע הגדיר אותם...המקרא מגדיר אותם: אלקטרון = יצחק. פרוטון = אברהם. נויטרון = יעקב...ולא יהיה תיקון בעולם הזה אם לא יתקיים סוד המשפט: "זכר ונקבה ברא אתם, והייתם שניכם בשר אחד"...וחובה על כל אדם ואדם שיוכיח את זה בספר, ספר וסיפור...וזה יהיה לאחר שתיקן את דרכו שנאמר: "ויהיו שניהם ערומים האדם ואשתו ולא יתבששו" (בראשית ה פסוק כה). וזה הוא ספרי "מלחמת הרוח בחומר" – וזה הוא גופי (בספר) "חיים שלמה" – וזה הוא הסיפור...שבו אני מראה את שני חיי חיים שלמה...מגיל 0 עד גיל 50 ...ומגיל 50 עד גיל 59 ..."ואין דבר שנעשה שלא היה צריך להיעשות כך שאם לא היה נעשה לא היה היום הזה שהוא היום ההוא"...שעל היום הזה נאמר: "כי אשמרה שבת (ש = חג"ת בת = מלכות) אל (חסד = נשמה) ישמרני"...שנאמר: "לא ינום ולא יישן שומר ישראל"...שנאמר: "ויאמר לו אלהים: שמך יעקב?...לא יקרא שמך עוד יעקב, כי-אם ישראל יהיה שמך, ויקרא את-שמו ישראל"...

 

"מה רב טובך אשר צפנת ליראיך"

 

"שמע ישראל יהוה אלוהינו יהוה אחד"

 

 

 

 

 

 

 

"הפצת האור - הדרך לאמת"


WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL


0544-898547  03-9322192


"רק כאשר הדרך קדושה המטרה מתגלת" - המשיח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב